In the spotlights…. Didiet.nl

Didiet Millius is het jongste en nieuwste lid van de sponsorcommissie van RKSV Brakkenstein.
Om zijn komst een extra dimensie te geven, is hij degene die deze keer geïnterviewd werd in de reeks van gesprekken met sponsoren.

Kan je jouw bedrijf, Didiet.nl, aan ons voorstellen?

Didiet.nl kent een passie voor de online wereld, het maken van online producten maar ook websites en het bieden van hulp als online marketeer.

Hoe ben je tot deze onderneming gekomen?

Ik heb commerciële economie gestudeerd in Nijmegen. Tijdens de studie groeide mijn passie voor marketing, het ondernemen en een interesse in het menselijk brein.
Daarbij gevoegd de wens om anderen te helpen en Didiet.nl werd geboren.

Als jij jezelf in enkele korte zinnen zou moeten verkopen, hoe zouden deze luiden?

Als online marketeer, help ik bedrijven om beter zichtbaar te worden op het internet en meer klanten aan te trekken, terwijl ik jou ontlast van de online marketingzorgen. Ik zorg ervoor dat je boodschap opvalt tussen al het andere wat online te vinden is, zodat jij je kunt concentreren op wat je het beste doet. Of het nu gaat om het verbeteren van je website, het bereiken van de juiste mensen op sociale media, of het optimaliseren van je online campagnes, ik neem de tijd om te begrijpen wat jouw bedrijf nodig heeft en werk samen met jou om die doelen te bereiken. Het resultaat? Meer klanten, meer groei en meer succes voor jouw bedrijf – zonder dat jij er extra werk aan hebt.

Wat is je favoriete voetbalclub en speler?

Mijn favoriet club is Liverpool en speler Thomas Müller ( Bayern München ). Wellicht is Muller een bijzondere keuze. Weliswaar is hij niet de beste voetballer, maar hij staat voor hard werken en straalt plezier uit.
Omdat ik uit de Achterhoek kom, bezocht ik regelmatig De Graafschap en FC Twente.
Eenmaal woonachtig in Nijmegen, heeft inmiddels NEC mijn sympathie gewonnen

Wat is jouw binding met de club?

Ik heb jaren bij SV Grol gevoetbald tot aan een enkelbreuk in 2022. Daarna ben ik per toeval bij RKSV Brakkenstein terechtgekomen. Mijn neef speelde al wat langer bij het 18+ team op de vrijdagavond. Hij heeft gevraagd of ik erbij wilde komen, samen met een vriend hebben we ons bij dat team gevoegd.
Overigens ben ik nu behoorlijk geblesseerd en onlangs aan mijn enkel geopereerd. Het herstel gaat nog maanden duren waarbij het de vraag is of en hoe ik weer kan gaan spelen.
Overigens zijn die vrijdagavonden bijzonder geslaagd. Niet alleen op het veld maar ook achteraf in de clubhuizen.

Wat is je ambitie?

Ik ben nu begonnen als ZZP’er maar ambieer om binnen 2 jaar een team te hebben van max. 5 werknemers.

Vind je het nu lastig om alleen de werken?

Nee, dat niet. Ik heb het zo georganiseerd dat ik trends en ontwikkelingen voor ben. Iedere dag probeer is iets nieuws te leveren.
Ik werk vanuit het Start Up initiatief gevestigd bij het centraal station Nijmegen.
Daar heb ik veel interactie met andere start ups, veel energie, ideeën en contacten doe ik daar op
En om de continuïteit er in te houden, heb ik al veel blogs klaar staan voor publicatie.

Hoe meetbaar is het resultaat van jouw werk voor een ondernemer?

Na het uitzetten van een campagne via bijvoorbeeld TikTok, bekijken we via de website, google of WordPress ( achterkant site ) hoe vaak en door wie deze bezocht is.
Een mooi voorbeeld was de voor Zuivra Schoonmaakdiensten uitgezette campagne waarvan we registreerden dat deze 18.000 x bekeken was en 400 x de website werd bezocht. En dat is voor een campagne verhoudingsgewijs veel. Voor Zuivra en andere bedrijven, heb ik ook de SEO gedaan.
Mijn eerste opdrachtgever was overigens de grootste; het Radboud UMC die ik geholpen heb met het schrijven van teksten.

Als laatste vraag; Wat verwacht je van sponsoring van de club?

Uiteindelijk gaat het om een netwerk opbouwen, naamsbekendheid krijgen via een, sympathieke, lokale club.
Bij SV Grol sponsor ik ook. Naast naamsbekendheid levert me het een hoop positieve energie op.

Aanmelden Nieuwsbrief