SPONSOR MOGELIJKHEDEN

rksv Brakkenstein biedt tal van sponsormogelijkheden voor bedrijven en particulieren.
Vanaf het sponsoren van een team, reclamebord tot aan het hoofdsponsorschap, voor ieder budget zijn er passende mogelijkheden.
Wij vinden het belangrijk dat de sponsoring laagdrempelig moet zijn, waardoor wij een passend en op maat een deal kunnen sluiten.

Wilt u uw eigen team, of dat van uw zoon of dochter sponsoren, of heeft u een ander doel om rksv Brakkenstein te sponsoren, dan komen wij graag met u in contact. Klik hier om in contact te komen met Wilfred Jansen, voorzitter rksv Brakkenstein.

Vrienden van Brakkenstein
Een ander initiatief waar u zich als particulier bij kunt aansluiten is de Vrienden van Brakkenstein.
Voor 50 euro per jaar heeft u de mogelijkheid de club te ondersteunen. De gelden die door de Vrienden van Brakkenstein worden gegenereerd worden besteed aan het algemeen nut van de vereniging.

Voor meer informatie over de Vrienden van Brakkenstein of om uzelf aan te melden kunt op contact opnemen met Wilfred Jansen, voorzitter@rksvbrakkenstein.nl