Thijs Hendriks verlaat Brakkenstein

Thijs Hendriks verlaat na drie seizoenen Voetbalvereniging Brakkenstein.
Dit is zijn eerste klus als Hoofdtrainer.
Het afscheid heeft te maken met “coronafrustratie”, aldus Thijs.

Hij maakt de keuze op gevoel en hij geeft daarbij aan dat wij als vereniging er niets aan kunnen doen.
Hij stopt heel veel tijd in het trainerschap, maar krijgt in zijn optiek er te weinig voor terug. Dit omdat de competitie nu al drie seizoenen stil gelegd wordt.
In zijn eerste seizoen heeft hij vier competitiewedstijden gespeeld en vorig seizoen drie en dit seizoen acht.

De klik met de staf en groep is goed en Thijs wil voor zijn dat hij hier met teleurstelling vertrekt.

Wij hopen de 2e helft van het seizoen te kunnen uitspelen, zodat er een mooi en passend afscheid komt voor Thijs, zijn staf en spelers!

Wij vinden het heel jammer dat Thijs deze beslissing heeft genomen, maar respecteren zijn beslissing.

Bestuur rksv Brakkenstein

Aanmelden Nieuwsbrief